Cerveses Magna de San Miguel presenta a Barcelona "Ciudades Magníficas", acció que busca dinamitzar l'hostaleria i el comerç local.
La campanya durarà fins a final de mes (juliol 2021) i participaran més de 200 bars i 100 botigues de Barcelona, Bilbao, Burgos, Lleida i Màlaga. Aquesta iniciativa, que compta amb el suport del Gremi de Restauració de Barcelona, mostra el compromís de la marca amb la cultura local i el teixit comercial.
La iniciativa tindrà lloc durant tot el mes de juliol no només a la Ciutat Comtal, sinó també a Bilbao, Burgos, Lleida i Màlaga.
Amb l'acció "Ciudades Magníficas", la prestigiosa marca cervesera busca transmetre aquesta actitud positiva que tant la caracteritza i potenciar la connexió emocional amb l'hostaleria i el comerç local i, empènyer l'etapa de recuperació després de l'impacte de la pandèmia a l'economia i l'oci .
"Cerveses San Miguel es compromet a donar suport i reforçar el teixit comercial de la nostra ciutat per seguir creixent junts", ha destacat Carlos Olivares, és per això que, "Ciudades Magníficas" ens convida a trobar-nos a aquests bars i botigues que donen vida als nostres carrers i avingudes, que tanquen les històries més sorprenents que són part del nostre dia a dia i, que mantenen les nostres ciutats sempre vibrants i plenes d'activitat.
Amb "Ciudades Magníficas" la marca vol dirigir-se als cervesers inquiets, aquells que sempre busquen despertar el seu costat més viu i alimentar el seu inconformisme, que gaudeixen de la seva ciutat i li treuen el màxim partit, buscant noves experiències que els enriqueixin i inspirin.
Més de 200 bars i restaurants i 100 botigues
Més de 200 bars i un centenar de botigues de Barcelona, Bilbao, Burgos, Lleida i Màlaga han volgut sumar-se a aquesta campanya, contribuint així a que la seva ciutat sigui més MAGNÍFICA que mai. El primer pas de l'acció comença als bars magnífics de cada ciutat on, al demanar una de les cerveses de la gamma Magna de San Miguel, s'activa la possibilitat de guanyar diferents premis vinculats a les botigues que hi col·laboren. A través d'un PINCODE (codi numèric destacat en l'etiqueta), s'accedeix a través del web a una selecció de productes exclusius d'aquests establiments. L'objectiu és crear sinergies entre bars i comerços que contribueixin a reforçar el teixit comercial de la ciutat.
L'acció "Ciudades Magníficas" té una pàgina web per a cada ciutat (en el cas de Barcelona és www.ciudadesmagnificas.es/barcelona) i també amb abundant material de comunicació en els establiments participants, amb l'objectiu que els ciutadans puguin identificar aquells locals que participen en aquesta iniciativa.
La marca ha triat el Poble Espanyol per a la presentació de la campanya. Ha estat un esdeveniment exclusiu on Carlos Olivares, director comercial Zona Barcelona de Grup Mahou San Miguel, juntament amb el president del Gremi de Restauració de Barcelona, Roger Pallarols, ens han donat tots els detalls de la iniciativa.
L'esdeveniment, ha estat amanit amb un tast de cerveses Magna que han maridat amb els exclusius platets i tapes elaborades amb productes de temporada i de proximitat, signades per la xef Susana Aragó, del Cèntric Gastro.