Rec-Igualada |
El Rec.0 amplia l’oferta gastronòmica superant els 40 food trucks
▪ Cuines d’arreu del món i l’oferta vegana i vegetariana, els plats forts del Rec Street food
▪ Els food trucks es repartiran en diferents patis industrials al llarg del circuit del Rec.019, on s’hi ubicaran també els espais Estrella Damm, El Bandarra i FeverTree
▪ Els pop-up bars Filete Ruso i El Ruc completaran l’oferta gastronòmica del Rec.0
Del 8 a l’11 de maig el Rec.0 Experimental Stores tornarà a omplir el barri del Rec d’Igualada de moda, però també, de gastronomia. I és que en aquest Rec.019 es fa una aposta per ampliar l’espai gastronòmic, el Rec Street Food, que enguany reunirà més food trucks que mai, superant els 40.
La 20a edició del festival de venda radical, planteja una oferta gastronòmica que té el seu plat fort en la diversitat –amb cuina vinguda d’arreu del món– i, especialment, en l’ampliació de les opcions veganes i vegetarianes, que constituiran pràcticament la meitat de l’oferta gastronòmica amb un total de 22 food trucks.
La cuina vegana i vegetariana conviurà amb les propostes de la cuina més tradicional, sense oblidar l’aposta per la gastronomia mediterrània i la cuina sense gluten i amb productes ecològics.
La cuina d’arreu del món estarà, també, representada al Rec.019 amb propostes que van des de la gastronomia italiana, brasilera, veneçolana o asiàtica fins a la barbacoa texana de carns fumades i graellada de verdura, passant per la cuina del país.
Més enllà del tipus de cuina, amb aquesta selecció de food trucks el Rec Street Food busca potenciar els valors de proximitat i qualitat, l’slow food, la sostenibilitat i la producció ecològica d’economia social i responsable.
La quarantena de food trcuks es repartiran en un total d’onze espais gastronòmics al llarg del circuit del Rec.019, on s’hi ubicaran, també, els espais dels patrocinadors del festival: els dos espais Estrella Damm, patrocinador oficial del Rec.0; l’espai El Bandarra, on degustar els millors vermuts i que oferirà un concert-vermut diari; i la barra dels mixers de Fever-Tree, on tastar diferents combinats de la marca.
Els pop-up bars El Ruc –un gastrobar efímer liderat per la gent del Museu dels Traginers– i Filete Ruso completaran l’oferta gastronòmica dels food trucks.
Rec-Igualada |
Moda i disseny emergent al Rec.019
El Rec.019 arriba amb més marques i més pop-up stores que mai. Un total de 63 antigues adoberies es transformaran en espai efímers per acollir més d’un centenar de marques de moda. Entre les firmes que s’incorporen al circuit del Rec.0 s’hi troben Converse, Munich, Barça, Castell, Teoh&Lea, Sueños Negros, Designers Society, Duuo, Ash, Cherry Beach, Gemma, Aeronautica Militare o O’Neill, a més de noves marques infantils que completaran l’oferta del RecKids com Bobochoses, Nobodinoz, Elise et Sardine o Petitoh. No hi faltaran, tampoc, aquelles marques més veteranes al Rec.0, com Levi’s, Adidas, Textura, Reebok, Indi&Cold, Castañer, Camper, Kickers, Mango, Sita Murt o Pepe Jeans.
L’espai Pop Up Day Estrella Damm, ideat com un petit market on cada dia hi ha una oferta diferent, es consolida com un espai que serveix de trampolí per a la moda catalana i els joves dissenyadors del país. En aquesta ocasió, hi passaran vint-i-vuit creadors i marques com Nudo Clothing, Name Bcn, Batech, Punto Tres, Bubel, Heidi Soto, Marsupial, Micuxú, Feners, Cuirum o Lalita.
Més d’una vintena d’activitats a l’agenda cultural
L’oferta cultural conviurà al barri del Rec d’Igualada amb la venda radical d’estocs de les marques de roba i l’oferta gastronòmica. Més d’una vintena d’activitats gratuïtes, com concerts, presentacions de llibres, recitals de poesia, dansa i tallers infantils que es duran a terme en els diversos escenaris i espais del circuit. En aquesta edició hi ha un canvi d'orientació musical amb una aposta per la música urbana amb grups i artistes com Samxsen, Kids From Mars, Donallop, Estramoni, Lauren Nine, Quico Tretze i Txesk Planells, Marta Bossa i Biel Jorba a més d'Albert Gámez i Roser Vilà, entre d’altres.
Rec-Igualada |