La 2a edició de #madeinfluencer converteix Barcelona en la capital de l'Influencer Marketing
"Punt de trobada entre influencers, Bloguers i Marques"
El patrocinador oficial d'aquesta 2a edició, torna a ser Renfe-SNCF. Hi col·laboren 15 marques i més de 150 influencers participaran en un dels actes on el paper de les xxss en el sector de la comunicació pren més rellevància.
L'escenari
seleccionat per aquesta segona edició, l'espai VALKIRIA situat al Poble Nou
de Barcelona, que ja ha penjat el cartell de complert, amb més 500
sol·licituds i que comptarà amb la presència de més de 150 reconeguts
influencers i bloguers arribats de
diferents punts d'Espanya i de sectors tan diversos com Travel, Gastronomia,
Moda, Bellesa, Lifestyle i Mitjans de Comunicació.
#madeinfluencer s'ha consolidat
com un fòrum de referència en el que, Influencers, Bloggers i Marques, generaran
continguts, sinergies i col·laboracions.
L'esdeveniment que serà presentat per Pep Callau,
l'Speaker del Camp Nou, pretén ser un referent en Màrqueting Influencer i per
això l'esdeveniment comptarà amb casos d'èxit empresarial com Renfe-SNCF en
Cooperació i F.C. Barcelona, experiències de destacats Influencers com Belena
Gaynor, la Youtuber & Community Manager d'Operación Triunfo.
Gestmusic compartirà la seva experiència del fenomen
televisiu de l'any i podrem gaudir d'actuacions càrrec de Music Influencers que
estan triomfant amb els seus temes musicals en les xxss i un Brand Speed Dating
on les empreses participants tractaran de seduir els influencers assistents.
Per finalitzar la vetllada, tindrà lloc un
espectacular Show Coocking en directe a càrrec de GreenVita HealthyFood, i la presentació del còctel de moda a càrrec d'Adal Márquez de
HeadBartender Cocteleria Boadas & 100% Natural Energy Drink, La cocteleria
més antiga de Barcelona.
També #madeinfluencer comptarà amb un Afterparty on els
Influencers podran realitzar un meet & greet amb els fans a la reconeguda
discoteca SUTTON.