La 2a Jornada de l'Observatorium
Gastronòmic amb activitats lúdiques per a públic visitant, però sobretot amb un
calendari d'activitats per a professionals, finalitza amb entusiasme i un feedback molt positiu.
Amb un clar objectiu, la Fira ha apostat per incrementar
coneixements i apropar les petites i mitjanes empreses cap al sector digital i
innovacions tecnològiques que avui en dia formant una part important en la
gestió interna de les empreses i una experiència positiva pels clients.
Un altre dels objectius de la Fira, a més a més de crear relacions comercials,
presentació de producte i aportació de coneixements (gastronòmics, culturals,
empresarials,...), és apropar-nos al públic, fer un pas més des del Gremi
d'Hostaleria d'Osona per seguir creixement i proposant activitats que ens
serveixen tant pels nostres agremiats com pels
establiments de restauració i comerç, companys de la comarca i voltants que
també han cregut convenient ser presents en el mercat per generar
facilitats en l'activitat econòmica.
En un cap de setmana ple d'activitats arreu del País s'ha analitzat per a properes edicions la selecció de dates amb menys coincidències per a fer més profitoses les dues jornades, malgrat això, les valoracions per part dels expositors i participants de l’edició han coincidit a remarcar que hi varen coexistir diferents factors favorables pel seu funcionament i
altres externs que el varen dificultar.
Una de les propostes de l’Observatorium és l’aportació de coneixement gastronòmic, empresarial, cultural i tecnològic en el sector, amb la creació de diverses activitats gratuïtes tant pel públic final com pel professional que han tingut l'oportunitat d'aprendre per les dues bandes, tant l’oient com el ponent, un format que incita el netwoking per seguir sumant i relacionant-se tothom per igual. D’aquí que tot l’equip organitzador dónes la benvinguda i acompanyés els visitants, professionals i expositors a formar-hi part anunciant les activitats i continguts, creant un vincle profitós i de gran valor pel recorregut propi cap a l'expansió
Una de les propostes de l’Observatorium és l’aportació de coneixement gastronòmic, empresarial, cultural i tecnològic en el sector, amb la creació de diverses activitats gratuïtes tant pel públic final com pel professional que han tingut l'oportunitat d'aprendre per les dues bandes, tant l’oient com el ponent, un format que incita el netwoking per seguir sumant i relacionant-se tothom per igual. D’aquí que tot l’equip organitzador dónes la benvinguda i acompanyés els visitants, professionals i expositors a formar-hi part anunciant les activitats i continguts, creant un vincle profitós i de gran valor pel recorregut propi cap a l'expansió
A més a més els organitzadors de
la Fira esperen haver deixat una finestra oberta per seguir preparant accions
durant el curs d’aquest any i 2019 en les Àrees de Turisme Gastronòmic i
restauració per ajudar a impulsar el comerç i les oportunitats per seguir
formant-se, adaptar els seus establiments amb les noves tecnologies i productes
– serveis innovadors del mercat actual i descobrint la gastronomia amb la
cultura que l’envolta.
Des del Gremi d’Hostaleria d’Osona seguiran treballant
durant el 2018 i 2019 aplicant estratègies adequades per una segona edició,
fent cas dels comentaris i valoracions constructives per fer-la evolucionar i
facilitar les necessitats dels expositors, participants i els visitants en una
fira que ha plantat una llavor a la Comarca d’Osona per formar-hi part.
Les bloguers Anna de Retalls de cuina i la Montse femcuinetes,
Fabià Contreras, president del Gremi d'Hostaleria d'Osona,
en Jordi Canals i El Jaume a la cuina.
|